PZ beheer

Al jouw personeelszaken overzichtelijk en toegankelijk bij elkaar gebracht.

Met PZ-beheer kunnen leidinggevenden en medewerkers efficiënter samen invulling geven aan de (traditionele) gesprekscyclus. Alle loopbaanmogelijkheden op één plek te raadplegen, met handige tools, overzichten en formulieren die het proces vereenvoudigen en tijd besparen. Je hoeft niet per se processen aan te passen, het systeem past zich aan op basis van de wensen van jouw bedrijf. Documenten kunnen online op elke gewenste locatie ingevuld, ondertekend en verstuurd worden.

Mogelijkheden

• Employee journey / talent journey op maat
• Inzicht in loopbaanpaden
• Gesprekscyclus vereenvoudigd en op maat inzichtelijk
• Toegang tot (online) trainingen en instructies
• Gespreksformulieren op maat
• Online invullen, versturen en bewaren
• Gebruik eigen huisstijl
• Toegankelijk vanuit elk systeem

Extra opties

• E-mail service
• Opslag van documenten
• Inrichten workflows
• Versturen en ontvangen van berichten en uitnodigingen

Onze selectie van praktijkverhalen

Praktijkverhalen